Sunday, April 24, 2011

|PINK|GREY|BLACK| what say you??

assalamualaikum...


ermm..mcm mana nak start nie r?? *pikir sekejap...otak lembab mmg mcm nie...hahaha...
okeyokey...korang,saya nak tanya nie...apa warna kegemaran korang semua??(skema gila baby!)haha...
 im sure la pasti semua org ada warna kegemaran masingmasing kan.??..kalau xder, malangnya..i mean, weird...takkan dlm banyak2 color yang ada satu pun tak menjadi kegemaran korang..ishishish~ tak ada perasaan kot..(sesedap mulut jerk kan!)


bagi aku, 3 color diatas cukup menambat hati dan perasaan aku...dlm bahasa mudahnya, apaapa yang aku nak beli, tak kira la pakaian ke, aksesori ker, or apa jenis barang yang aku nak beli, mesti aku akan utamakan 3 color tu...pink,grey dan black....


*kenapa?kenapa?kenapa??? ce citer~ce citer~


lantak aku la dowh! ko pehal nak sibuksibuk hahh??(jahat bangang ayat)haha.. rilex..guraugurau jer...hehe..
nama pun warna kegemaran,,mestilah kita ada sebab tersendiri kenapa kita suka warna tu kan?? kan??


PINK










kenapa pink?? ermm...bagi ak la..bagi korang semua ak xtau la..do i care??*gewdikss..hahaha..
pink bagi aku agak tenang, lembut dan agak girlish g2...tapi aku tau ada yg tak suka pink..ye lah kan, pakai pink sikit cakap gedik, pakai pink sikit cakap manja..wat de hal?? mana ada...actually, pink ni menunjukkan seseorang tu ceria dan periang..(fakta okei!) memakai pink membuatkan ak rasa berkeyakinan dan nampak cantik..*jangan rasa menyampah sbb itu perasaan aku..sesape yg menyampah sila STOP baca entri ak sampai sini sahaja sebab nanti korang akan rasa lebih menyampah lagi...ini AMARAN!!!
more, aku jgak suka lelaki yg pakai pink sebab dorang berani membuatkan diri diorang nampak sweet..hehehe...






see.....he is so gorgeous rite?hehehe...


GREY




ermm..grey plak... even grey look so dull tapi aku suka mengenakan outfit berwarna grey...grey menampakkan kita agak sederhana dan simple..dengan memakai grey org tak la kata kita ni nak menarik perhatian atau show off sebabnya grey agak suram... lagipun bagi aku, bila pakai grey ak leh mix ngan apa2 tudung,hitam,putih,cream,even pink...tak ada masalah...kan?kan?hehe


BLACK














dan alasan yang paling utama kenapa aku suka color hitam is i think im look slim in black..:-)
hehehe...bukan senang kot ak nak nampak kurus...even korang nak kata ak perasan ke apa ke keep it up...like do i care wat u say..rubbish! hahaha...HITAM KAN MENAWAN...kan?hahaha


konklusinya, this 3 color i love much... what say you? sesapa yg nak lontarkan pendapat or pandangan or sesape yg sudi share korang punya fav color, dipersilakan..my pleasure~ i lagi sukerr nyahh..*eeeuuuwww...hahaha..


bai, salam... *mmuaaah!

2 comments: