Sunday, February 6, 2011

RINDU SETENGAH MATI kepadamu~~~

Aku ingin engkau ada disini
Menemaniku saat sepi
Menemaniku saat gundah
Berat hidup ini tanpa dirimu
Ku hanya mencintai kamu
Ku hanya memiliki kamu
Aku rindu setengah mati kepadamu
Sungguh ku ingin kau tahu
Aku rindu setengah mati
Meski tlah lama kita tak bertemu
Ku slalu memimpikan kamu
ku tak bisa hidup tanpamu
Aku rindu setengah mati kepadamu
Sungguh ku ingin kau tahu
Ku tak bisa hidup tanpamu
Aku rindu..

rindu tu normal kan? tapi kalau rindu kat pakwe org mcm mana?hahhaha...normal lagi ker tu?hahaha..bergantung atas keadaan kot..kalau rindu sajer2 xper kot jgn rindu berserta cinta dah ler...tp why not kan... baru pakwe org kot..belum suami org lagi..kankankan??haha...*memang gile kentang lah!!haah...ye...ak mungkin gila...tp nk wat mcm mana..dye yg buat ak gila..so dye yg harus bertanggungjawab..haha...ceewah ayat....people read,people jugde..yup..mmg betol..but i dont care what others think bout me...as long as im happy with my life...every single word yg aku post kat cnie ada makna disebaliknya..hnya aku,mereka2 yg mngetahui dan Pencipta saja yg tahu isi nya...
so, rasa rindu ini biar ak semat dalam hati jer...sesape yg pernah dan sedang dlm derita merindui seseorang mungkin akan faham perasaan aku...kerna rasa ini bukan ak yg pinta tp ianya hadir dan mekar hingga ke lubuk hati...
"Ya Allah, kalau benar ini jalan yg Kau tuliskan utk aku, maka permudahkanlah bagiku...namun kalau ini bukan jalanku,maka turunkanlah petandaMu...hnya padaMu Ya Allah aku mengadu rasa ini.. hindarilah rasa rindu aku sesama manusia melebihi rasa rinduku padaMu Ya Rabbi dan kekasihMu Rasulullah SAW... Amiiin..."



1 comment: